Cumartesi, Ocak 24

Stop Ever Hot Comfort Cep Isıtan

Stop Ever Hot Comfort Cep Isıtan

 Geçtiğimiz günlerde kar,kış kendini iyice göstermişti.Havalar artık İstanbul'da dayanılmaz derecede soğumuştu.Dışarı adım atasınız,sıcacık yataktan çıkasınız gelmiyordu.İşe,okula gidenler ne yazık ki dışarı çıkmak zorundaydı.İşte bende bu soğuklarda dışarı çıkmak zorunda kalanlardandım.
 Herkes gibi evde oturup,pofuduk terliklerimi giyinip, güzel bir sıcak çikolata eşiliğinde lapa lapa yağan karı izlemek istiyordum.Ama yapamadım malesef. :( Neyse şimdi düşüncelerimi bir kenara atıyorum ve yeni keşfettiğim stop ever cep ısıtan torbalardan bahsetmek istiyorum.
 Bir merakla ve mutlulukla aldığım,daha açmadan içimi ısıtan bu paket gerçekten işe yarıyor mu diye merak ediyorsunuzdur elbet. :)

Stop Ever Cep Isıtan Hakkında Bilgi

Adet:1
Dayanma süresi: 8 saate kadar (bence 4 saat)
Vaatleri: Anında ısıtır.
               Kolay kullanımlı ve kokusuzdur.(aynen öyle)
               Soğuk havalarda sizi sıcak tutar.
Kullanımı: Hot comfort cep ısıtan ped hava ile temas ettiğinde kendiliğinden ısı vermeye başlayacaktır.
İçeriği:Demir tozu,aktif karbon ve su.
              

İçinden alt resimdeki beyaz torba çıkıyor. :)
                                     Stop Ever Hot Comfort Cep Isıtan

  Dondurucu soğuklarda bu minik cep için olan paketi açtım. Saat sabah 8.30 sularıydı. Yaklaşık 2 dk içinde ısınıyor olduğundan sizlere tavsiyem evden çıkmadan paketi açın. Caddeye kadar biraz yürüdüm ve o arada ellerim çok üşüdüğü için ilk ellerimi ısıttım sonra iç ceplerime koydum derken bu ısıtıcıyı sürekli gezdirdim. :) Gerçekten inanılmaz derecede ısıtıyor. Küçük gibi görünse de ısıtması bir harika. Karda bu ısıtıcıyla saatlerce yürüyebilirsiniz. :) 

 Saat 11.30 gibi ped çok fazla ısınmaya başladı.Elimde biraz uzun tutsam yakıyordu. Böyle ısınmasına sevindim ve git gide daha fazla sıcak olacağını düşündüm. Ne yazık ki böyle olmadı saat 12.30 olduğunda tamamen soğumuştu. Anladım ki son demlerinde aşırı ısınıp bir anda soğuyor. Anlayacağınız aşırı ısındıysa soğuması yaklaştı demektir. :)
 Tam olarak 8 saate kadar sıcak durmasa da bu soğuk havalarda sizi ısıtacak çok çok iyi bir ürün olduğunu söyleyebilirim. Bulduğum bütün cep ısıtanları aldım ve eve stokladım.Sizlerde mutlaka almalısınız. :)

Not : A101 ve kişisel bakım marketlerinde rahatlıkla bulabilirsiniz. Fiyatı 90 kr ile 1,5 tl arası değişiyor. :)

  • Yeni yazılarımdan her zaman haberdar olmak isterseniz, sosyal medya hesaplarımı takip edebilirsiniz. :)
                                     **  instagramfacebook ve twitter **
                                          

1 yorum:

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.