Pazartesi, Mart 10

Yeni Başladığım Kil Maskem

kil maskesi1

Geçtiğimiz cuma günü kuzenimin önerisi ile Secret Age termal kil maskesini kullanmaya başladım. Kendisi yaklaşık iki haftadır kullanıyor ve yüzündeki sivilcelerde ciddi anlamda bir azalma var. Yüzünün canlandığı hemen fark ediliyordu.
Benimde yüzüm yağlı olduğundan (özellikle t bölgem) denemeye karar verdim.
 Üzerinde zengin mineralli doğal su içerir yazıyor. Paraben içermiyormuş.

                                   kil maskesi

 Yüzümü temizledikten sonra hafif ıslakken kil maskesini uygulayıp kuruyana kadar bekledim. Yüzüm taş kesildi tabi bu arada. :) Çıkarırken de ılık su ile biraz ıslatıp masaj yaparak çıkartıyorsunuz maskeyi. İlerde nasıl bir sonuç verecek bilmiyorum ama ilk izlenimim olumlu yönde. Cildimi canlandırdığını hissediyorum.Üzerinden bir kaç gün geçmesine rağmen cildim hala aydınlık ve pürüzsüz. Umarım sivilce sorunuma da iyi gelir. Bittikten sonra göreceğim nasıl olduğunu. :)
 Aranızda kullananlar varsa lütfen yorum yapmayı ihmal etmesin ,gerçekten merak ediyorum işe yarıyor mu ?

9 yorum:

  1. Valla bende merak ediyorum ise yariormu diye :-) bnde daha yeni siparis verdim bakalim sonuclari buraya yazarm ;-)

    YanıtlaSil
  2. Ben 3 kez uyguladim ve cok iyi geldi bana cildimi kuruttu ben daha once boyle ise yarayan bisey gormedim. Ama hergun nemlendiricisini surmek gerekir yoksa çok kurur cildiniz. :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel ya demek bosuna övmüyorlar ürünü :-) benim de yüzüm yagli,siyah nokta koyu lekelr ve cildimin rengini acmk icin kullacagim onu.her gün nemlendirici sürecegim zaten yüzümün kurumamasi icin simdi de oldugu gibi,maskenin de ise yariyacagina inaniyorum :-)

    YanıtlaSil
  4. Evet işe yaramasina şaşirdim yuzumde cok sivilce oluyordu ve kurudular yakinda detayli yazisini yazacagim :)

    YanıtlaSil
  5. Kullandim bende 2 kere gerckten müthis ya etkisini hemen gördüm yani gerckten fark hemen anlasilior . sasirdim ben cok mutluymm yüzm simdidn bembeyaz oldu diyebilirm, parlaklik da verior maske hakikatn,harika bir maske:))

    YanıtlaSil
  6. Cilde çok güzel bir canlılık veriyor gerçekten ve yağlı cilt sorunu olanlar için mükemmel bir maske :) Düşüncelerini paylaştığın için teşekkür ederim . :)

    YanıtlaSil
  7. Aynen öyle ::) Rica ederim :-)

    YanıtlaSil
  8. Bende bi kac gunden beri kullaniyorum ama hiic menmun kalmadim kuru cildim vardi zaten tamamen kuruttu mahf oldu yuzum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru cilt tipi için 10 dakika bekletilmesini öneriyorlar .Gerçekten cildi kurutuyor, benim cildim yağlı olduğu için ben çok faydasını gördüm. Maskeyi haftada bir uyguluyorsunuz değil mi? Bir de nemlendiricisini mutlaka sürmeniz gerekiyor her gün ,maskeyi yapmasanız bile. Dudak çevrem kuru olduğundan bende de aşırı kuruma olmuştu o bölgede ,çatlayacak gibi oluyordu.Nemlendirici sürdüğümden artık problem yaşamıyorum . :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.