Cuma, Ekim 10

1. Yıl Çekilişim (KAPANMIŞTIR)

kadifekirmizi çekiliş

Herkese Merhaba,
 6 Ekim' de Kadife Kırmızı 1. yılını tamamladı. Destek olan ,takip eden,yorumlarını ve yardımlarını esirgemeyen herkese çok çok teşekkür ediyorum. :) Blog sayesinde gerçekten çok güzel insanlar tanıdım,hepiniz iyi ki varsınız. :) <3
 Araya bayram girdiğinden dolayı çekilişi hemen yapamadım. Bu benim ilk çekilişim olacak. Çekiliş için, kullandığım ve beğendiğim ürünleri seçtim.Umarım sizlerde beğenirsiniz. :)
Hediyeler;
1)Schwarzkopf got2b- Düzleştirici Saç Spreyi
2)L'oreal Elseve- Mucizevi Yağ(cam şişe)
3)Flormar- Blush-On Brush Makyaj Fırçası
flormar blush on brush

Resimde bulunan fırça bana ait olandır.Çekiliş için olan fırça hiç açılmamıştır.


4)Agiva Soft Olive Oil -Besleyici Makyaj Temizleme Sütü
5)Nıvea Pearl&Beauty Mini Deodorant
6)Cettua Oil Control -Yağ Emici Mendil
7)Bee Beauty -Lip Balm (vişneli)
8)Benri- Makyaj Temizleme Pamuğu
9)Wet N Wild-  Silk Finish Lipstick



Yakından Resimleri

kadifekirmizi çekiliş

kadifekirmizi çekiliş

Hediyeleri kazanmak için yapmanız gerekenler;

Zorunlu Şartlar:
1) Blogumun Gfc'de izleyicisi olmanız. Blog sahibi olmanıza gerek yoktur, mail adresinizi yazarak izleyici olabilirsiniz.( Sağ tarafta yer alan 'bu siteye katılın' butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. )
2)İnstagram adresimi takip etmeniz.

Çekilişte Ek Haklar Kazanmak İçin:
*İlk resim ile blogunuzda paylaşmak : +5 çekiliş hakkı

*İnstagram'da alttaki resmi, #kadifeçekiliş #çekiliş #çekilişvar etikeleriyle paylaşmanız : +3 çekiliş hakkı



*Facebook sayfamı takip etmek :+1 çekiliş hakkı

*Twitter'da takip etmek:+1 çekiliş hakkı

*Google plus'ta takip etmek: +1 çekiliş hakkı


*Pinterest veya We heart it ' te takip etmek: +1 çekiliş hakkı

*Bloglovin'de takip etmek : +1 çekiliş hakkı

*Sosyal medya hesaplarınızda (facebook,twiter,g+vb.) yapacağınız her bir duyuru için: + 1 çekiliş hakkı

 
Sosyal Medya Hesaplarım
Facebook :Kadife Kırmızı
Twitter:Kadife Kırmızı
İnstagram:
Kadife Kırmızı
We heart it:lovæ
Pinterest:lovæ
Google + :Deniz Kabuğu

Bloglovin :deniz kabugu

**Hesaplar sürekli olarak kontrol edilecektir.Takipten çıkanlar veya paylaşımları silenler malesef çekilişe dahil edilmeyecektir.**

Önemli Not:

  • Kargo ücreti bana aittir.
  • Çekiliş için açılan hesaplar kabul edilmeyecektir.
  • Yurtdışına gönderim olmayacaktır.
  • Kazanan random.org adresinden belirlenecektir.
  • Ürünlerin hepsi sıfırdır,hiç kullanılmamıştır.
  • Kazanan kişi 3 gün içerisinde dönüş yapmazsa başka bir kazanan belirlenecektir.
 Çekilişin bitiş tarihi : 25.KASIM.2014
 Katılan herkese bol şans diliyorum. :)

   Çekiliş formunu doldurduktan sonra gönder butonuna basmayı unutmayınız. :)

                      

38 yorum:

  1. Çekiliş formunu doldurup gönderdim. Bilgim olmadığından soruyorum. Nereye gönderiyor? Yorumlarda çıkacak mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönderdiğiniz çekiliş formu bana ulaşıyor ,mail gibi aynen. :) Katıldığınız için teşekkürler, bol şans diliyorum. :)

      Sil
    2. Rica ederim. Teşekkürler. :)

      Sil
  2. formu doldurdum katıldım

    YanıtlaSil
  3. 1.yılınız kutlu olsun katıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, bol şans diliyorum. :)

      Sil
  4. Hayırlı olsun katıldım😄

    YanıtlaSil
  5. İnstagram da uyardığınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. bütün şartları yerine getirdim sanırım 1.yılın kutlu olsun herkese bol şans.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim, bol şans diliyorum. :)

      Sil
  7. formu doldurup gönderdim. yarışmanız da bogunuz da çok güzel :) kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum, bol şans diliyorum. :)

      Sil
  8. Katildim. Mailimi cocumlaeglenirken@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. katıldım herkese bol şanslar dilerim

    YanıtlaSil
  10. FORMU DODURDUM KATILDIM :)

    YanıtlaSil
  11. 1.yaş çekilişiniz kutlu olsun daha nice yaşlara \(^_^)/
    Formu doldurduk bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, bol şans diliyorum. :)

      Sil
  12. formu doldurdum hayirli olsun basarilar

    YanıtlaSil
  13. kkatıldım bende form gönderdim herkes boll şanss:))

    YanıtlaSil
  14. Cekilis.sonucu aciklandimi goremedim

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.