Cuma, Mart 7

Kolay Saç Modelleri Resimli Anlatım


 

Bir yere giderken saçlarımız bize gerçekten büyük bir sorun oluyor.Bizler her dışarı çıktığımızda saçımıza değişik bir şeyler yapalım isteriz.Hep aynı model olması yapımıza aykırı bir kere. :)
İşte sorunda tam burada başlıyor.Bende sizleri bu dertten biraz olsun kurtarabilmek için kolay saç modellerinin resimli anlatımlarını paylaşacağım. Umarım işinize yarar. :)

Kolay Saç Modelleri

                                               Kolay Saç Modelleri65

Kolay Saç Modelleri1

Kolay Saç Modelleri32

Yukarıdaki saç modeli için ilk olarak saçınızın önünden bir tutam ayırın. Saçınızı at kuyruğu yapın ve bir tutam alıp tokanın etrafına dolayıp tutturun. Bu işlemi tutamlar bitene kadar yapın.Daha sonra ön kısmına ayırdığınız saçınızı topuzun etrafına doğru sarın.

Kısa saçlı olanlar için toplu bir model. Yapımı çok basit.Lastik bir tokayla saçınızı bağladıktan sonra aşağıdan yukarıya doğru saçınızı sarıp tel toka ile tutturun.

Saçınızı üç parçaya ayırdıktan sonra arkada kalan saçlarınızı lastik toka ile toplayın. Yanlarda kalan tutamları da ikiye ayırıp tek tutamını kıvırarak  at kuyruğunuzun üzerine tutturun. Daha sonra aynı işlemi diğer tarafta kalan tutamın bir parçasıyla yapın. Sonra yine aynı şekilde yanlarda kalan tutamları çapraz bir şekilde tutturun. Uç kısımlarını da etrafına dolayın.

9 yorum:

  1. Modeller çok hoş. :)
    Örgülü modellere bayılırım ama hiç denemedim. :)

    YanıtlaSil
  2. Paylasimlar sayesinde denersin belki :) Yorum icin tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel modeller, blogun çok tatlı. tesadüfen buldum, iyi ki bulmuşum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum , iyi ki geldin o zaman . :)

      Sil
  4. Ben denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  5. Muhtesem orgu modellerı var

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.