Pazartesi, Mart 10

Ombre Saç Trendi

ombre saç125

Ombre saç ; renk geçişi olan,uçlarına gölge verilmiş saçlar için kullanılıyor. Bu senenin yeni trendi olan ombre saç bence her renk ile güzel durmuyor.

Güzel durması için iki rengin birbiri ile uyması şart bence. Mesela bazılarında gördüm simsiyah saç uç kısımları sarı , ombre'den çok dibi gelmiş gibi duruyor yani.
Genel olarak baktığımda dalgalı saçlarda daha güzel durduğunu düşünüyorum. Düz saç ile kullanıldığında çok keskin bir ayrım oluyor ve bu pek hoş durmuyor. Sizde resimlere bakıp karar verebilirsiniz.
İşte resimler...




ombre saç12ombre saç20




ombre saç300

Bu konuda siz neler düşünüyorsunuz bizimle paylaşın. :)

6 yorum:

  1. Renkliler çok hoş ama hiç benim tarzıma yakışmaz. :)
    Sarı tonlarında olanlar çok hoşuma gidiyor <3

    YanıtlaSil
  2. Cok ucuk renler ya ama guzel gorunuyorlar :)

    YanıtlaSil
  3. Deniz kabuğu, bloğuma uğradığın için çok teşekkür ediyorum. Devamını bekliyoruum :*!
    Bende düz saça yakıştırmıyorum açıkcası, saçlarım dalgalı ve bende de ombre var hemde kendim yaptım! çokta doğal oldu. Sana hangouts'dan yazdım bakabilirsen sevinirim, sevgileer

    YanıtlaSil
  4. Yorumun için teşekkurler elbette uğrarım bloguna . :) Bence de dalgalı saçta daha doğal duruyor hem :)

    YanıtlaSil
  5. Bu ombre ne kadar kalici?? Bende duz sacliyim saclarim kumral sari ya dogru onbre yaptik dediginiz gibi cok keskin ayrim oldu vr bu benim hosuma gitmedi. Ne yapabilirim?

    YanıtlaSil
  6. Kaliciligini bilemiyorum ama keskin bir ayrim olmamasi icin saclarini dalgali kullanabilirsin daha hoş görunecektir :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.