Salı, Mayıs 13

Tırnak Süsleme İle Şirin Kalpler Yapın

tırnak süsleme

Tırnak süsleme can sıkıntısına birebir bence.Canım sıkıldığında alırım ojelerimi tırnaklarımı bir güzel süslerim. :) Bugün bir can sıkıntısı uğraşımı sizlerle paylaşacağım.

Tırnaklarınıza küçük sevimli kalpleri nasıl yapacağınızı anlatacağım. Tabi benimkiler kalpten başka her şeye benzedi.Kaç kez silip yeniden yaptığımı bilmiyorum.Artık alt kısımlar kıpkırmızı kaldı yani. Düşünün kuzenim ''altına mat oje mi sürdün ?'' diye sordu. :) Ben bu kalpleri flormar 403 numaralı oje ile yaptım siz istediğiniz renkte yapabilirsiniz.
                            tırnak süsleme flormar
Yapılışı oldukça basit olmasına rağmen (benim beceriksizliğimden :) ) kalp şeklini tam anlamıyla yapmak zaman alıyor. İlk olarak tırnağınızın yarısından aşağıya doğru ojeyi çapraz biçimde sürün. Aynı şekilde karşı tarafına da resimdeki gibi ojeyi sürün. Aslında büyük 'V' şekli yapabilirsiniz.Sadece üst kısımlarını biraz yuvarlak yapın. İşlem işte bu kadar kısa ,umarım beğenirsiniz. :)

                           tırnak süsleme resimli anlatım

                            tırnak süsleme resimli anlatım

                                    Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz bizimle paylaşın. :)






4 yorum:

  1. ben kalbin altinda da oje var sandim numarasini sorcaktim son resimde anladim olmadigini tirnaginin rengi ne guzel oylee ♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canim :) kirmizi ojeyi sür çıkar böyle oldu ya.Duzgun bir kalp yapcam diye kaç deneme yaptim anca bu kadar oldu :))

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.