Pazartesi, Mayıs 12

Bir Kelimelik Tag

mim
Bugün blog yazılarını okurken sevgili Crocusinsun'un beni mimlemiş olduğunu farkettim. :) Çok sevindiğimi belirtmek isterim çünkü mimleri okumaktan çok zevk alıyorum ve mimlenmiş olmam da ayrı bir mutluluk yarattı bende . Buradan Çiğdem'e teşekkür ediyorum ve sorulara geçiyorum.:)

- Telefonun nerede?
Yanımda.

- Partnerin?
Tabletim.

- Saçların?
Siyah.

- Annen?
Huzurum.

-Baban?
Mutluluğum.

- En sevdiğin eşya?
Kalemlerim. :)

- Son gece gördüğün rüya?
Korkutucu.

- Hayalindeki araba?
Daihatsu Materia <3

- İçinde bulunduğun oda?
Karmakarışık.

- Korkun?
Sığdıramadım.

- 10 sene içinde nerede olmak istiyorsun?
Yükseklerde :)

- Sen ne değilsin?
Şımarık.

- En son yaptığın şey?
Okumak.

- Üzerinde ne var?
Hırka.

- Senin hayatın?
Zorlu.

- Moralin?
Havada.

- Şuan ne düşünüyorsun?
Keman.

- Senin bilgisayarın?
Asus.

- Bira?
Sevmem.

- Aşk?
Anlatılmaz.

Yazacaklarımı sığdıramadım ki buraya . :) 
Bugunyenibirgun
Kozmetiğedairherşey
Vanilyalidunyam
Modadusleri

Daha önce yapmadıysanız bende sizleri mimliyorum ve heyecanla cevaplarınızı bekliyorum . :)

4 yorum:

  1. Mimledigin için çok teşekkürler. Cevaplarin da cok samimi olmuss 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım ,senin cevaplarını da çok keyifle okudum. :)

      Sil
  2. Güzel ve içten cevapların için çok teşekkür ederim canımcım ^.^ Kocaman öpücükler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni bu güzel mime dahil ettiğin için ben teşekkür ederim canım :) <3

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.