Pazar, Kasım 9

Vaseline Aloe Fresh Nemlendirici İncelemesi

Vaseline Aloe Fresh Nemlendirici

 Kokusuna vurularak büyük bir keyifle aldığım bir üründü.Benim aldığım mavi kapaklı olanı ürünü yenilemişler ,yeşil kapaklı olarak çıkarmışlar. Aloe ve salatalık özlerinden oluşan bir vücut losyonu kendisi.Kolayca emilen özelliği sayesinde saf ve ince bir nem dalgasıyla cildi uyandırır ve temizleyerek yumuşacık yapar diyor.
 İlk zamanlar kokusundan dolayı sanırım severek kullandım. Gerçekten müthiş güzel ve yoğun bir kokusu var. Ben krem kullanmayı çok severim ,elimin altında sürekli bir krem bulundururum. Bu yüzden bu ürünü de sabah akşam her gün sürdüm,sadece ellerim için kullandım. Ancak bir zaman sonra ellerimi hiç nemlendirmediğini gördüm.Gerçekten dediği gibi çok ince bir nem dalgası var. :)
 Keman çalışırken ellerim gerçekten çok kuruyor,özellikle parmak uçlarım hemen sertleşiyor. Bu yüzden sürekli krem kullanmam gerekiyor.
 Vaseline nemlendirici losyonun iyi gelebileceğini düşünüyordum ancak öyle olmadı.

Bendeki Etkileri;

-Kokusu gerçekten çok güzel ve kalıcı bu yüzden ürünü kokusu için bitirebilirim.
-Kolayca emildiği çok doğru,ben daha losyonu elime yayamadan olduğu yerde kuruyor.
-Elime orta miktarda döküyordum acaba az mı oluyor diye düşünüp biraz fala sıktığımda su gibi bir ürün olduğundan fazla yağlı oluyor ama elimin her tarafına dağıtabiliyorum.
-Elim ürünü emdikten sonra hiç bir şekilde yumuşak olmuyor sanki matlaşıyor.

 İçindeki maddelere gelecek olursak araştırdığım kadarıyla hiç iyi maddelere denk gelmedim.Cildimize zararlı bir çok kimyasal mevcut.
                                   Vaseline Aloe Fresh Nemlendirici

-Bir daha alacağım ve önereceğim bir ürün değil.
**Yazılarımı beğendiyseniz beni takip etmeyi  ve bu adresten ücretsiz olarak oy vermeyi unutmayınız. :)**

                               

2 yorum:

  1. Benim cildim çok kuru bende sık sık nemlendirmek ihtiyacı duyuyorum bu ürün bana göre değil demek ki :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.