Cuma, Ocak 23

Yeni Yılda Gratis Alışverişim


İndirimlerden daha yeni çıkmamıza rağmen indirim görünce dayanamıyoruz.Şahsen İndirimi görünce koştum hemen bir Gratis'e indirimli indirimsiz ilgimi çeken ne varsa almışım. Ama böyle bir mutluluk yok. Kimsede demiyor ki ''dur! daha yeni alışveriş yaptın.''Biraz kendime biraz sevdiklerime derken ipin ucunu kaçırmışım. Pişman mıyım ? Tabi ki hayır. :)gratis alışverişim

 Merak ettiğim, hadi bir deneyeyim dediğim ürünleri seçtim bu alışverişimde.Vakit bulamadığımdan yazıyı çok fazla erteledim.Çoğu ürünü kullanmaya başladım ve tekrardan resimlerini çekmeye üşendim.İlerde hepsinin yorumlarını detaylı olarak yazacağım.Merak ettiğiniz ürünler varsa yorum bırakabilirsiniz. :) Aldıklarımı şöyle bir sıraya koyarsam...

*En severek aldığım:

1)WET'N WILD (CHERRY BOMB)RUJ
Yazımı hazırlayana kadar aldığım ürünlerin bir çoğunu denedim.Denediğim ürünlerden biri de Cherry Bomb ruj oldu.Hayranı ve arayanı çok olan bir ürün olduğundan bende denk gelmişken alayım dedim.
Renk olarak gerçekten harika bir ürün olmasına rağmen kalıcılığından hiç memnun kalmadım.1 saat bile dayanmıyor ve dudağımın kenarlarında toplanıyor hemen.Yapısı biraz sert olduğundan altına nemlendirici sürüyorum.Nemlendiriciyle beraber daha güzel duruyor. 2 tane aldım bu rujdan çünkü diğerini yakın zamanda yapacağım çekilişime sizler için koyacağım. :)
Benim arada kullanacağım bir ürün oldu ve bittikten sonra tekrar almayı düşünmüyorum. Bakalım sizler neler düşüneceksiniz.

cherry bomb ruj

2)WET'N WILD E380B WALKİNG ON EGGSHELLS FAR PALETİ
Pek çok yerde rahatlıkla kullanabileceğim bir palet olduğundan çok severek aldım.Renkler çok doğal ve abartısız duruyor.Normal bir günde bile rahatlıkla kullanabilirsiniz.Bittikçe yeniden alacağım güzel bir ürün. :)
wet'n wild walking on eggshells

3)ESSENCE COLOUR&GO THE SATIN OJE
Arkadaşımda görüp bayıldığım bir oje oldu.Eve gelir gelmez denedim ve aşık oldum bu ojeye. Daha önce Essence markasından hiç oje almamıştım. Bu kadar güzel olacağını tahmin etmiyordum. Fırçası harika diyebilirim.Oldukça geniş ve kolay bir sürüm sağlıyor.Tek fırçayla bir elimi bitirdim yani. Tek seferde bütün parmagıma sürebiliyorum. Çok hırpalamama rağmen uzun süre dayanması da beni şaşırttı. Tırnaklarıma kum serpmişim gibi duruyor ve herkes çok beğeniyor. :)
Kısacası tekrar tekrar alacağım bir ürün oldu. :)

Kuruma Hızı: Anında
Fırçası: Geniş uçlu
Dayanma süresi:2-3 gün


*Şekline bayıldığım: 

4)YEŞİL ELMALI SABUN

 Kullanmaya hala kıyamadığım bu şeker sabunu anlatmama gerek yok herhalde. Resmine bakıp neden aldığımı anlamışsınızdır. Böyle bir tatlılık yok. :)


*Tam benlik:
5)MAYBELLİNE BABY LİPS

baby lips

*İhtiyaç olarak:
6)Eklips Seyahat Kutuları
Bir yerlere giderken kullanışlı olur diye düşündüğüm bu minik kutuları aldım. Fondöten,krem vb. ürünlerimi yanımda taşımak için  iyi olur diye düşündüm. Kutular çok kaliteli ve güzel.Tek olumsuz  yönü birbirlerinden ayrılmamaları.Birbirlerine eklemeli şekildeler . :)


*Yorgunluk adına :

                7) EKLİPS AYAK HAVUZU
Her ne kadar yorgunluk adına desem de inanmayın,gözüme çok tatlı göründüğünden dayanamayıp aldım bu ayak havuzunu. :) Çok kullanışlı ve pratik bir ürün. Geçen indirimden aldığım ayak jelini rahatça kullanabiliyorum artık. Tek sıkıntı suyu doldurduktan sonra kaldırması dikkat istiyor,alt kısmı ağırlıktan yırtılacak gibi oluyor. :)
           

                             


                           

*Meraktan:
 8)STOP EVER ADET AĞRILARI İÇİN ISITICI PED

               

               9) EKLİPS MAKYAJ SÜNGERİ




*Denemek için:

10)MAYBELLİNE COLOSSAL KAJAL
Son zamanlarda çok övülen bir göz kalemi olduğundan bende denemek istedim. Uzun bir süre aradıktan sonra sonunda denk geldim. Yapısı bana biraz yumuşak geldi.12 saat dayanır mı emin değilim.Denedikten sonra yorumlarımı sizlerle paylaşacağım. :)

                                           
maybelline colossal kajal

11)LOREAL PARİS EXCESS NOİR MASKARA+MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

 Bu setin maskarasını kuzenime hediye ettim.Nasıl bir maskara olduğunu merak edenler için denemeyi ihmal etmedim tabi. :) Normalde maskara kullanmaktan hoşlanmam ancak bu maskara beni çok şaşırttı. Kirpiklerimde topaklanma ve yapışma kesinlikle olmadı. Silikon bir fırçası var ve kılları diğerlerine göre oldukça uzun olduğundan kirpikleri çok güzel bir şekilde tarıyor ve tek tek ayırıyor.Takma kirpik etkisi veriyor diyebilirim. Denemek isteyenler varsa 
Volume Million Lashes Excess Noir maskarayı kesinlikle öneririm. :)
                                 loreal paris
   
       12)  LEE STAFFORD DENİZ TUZU SPREYİ
 Denizden çıkınca saçlarda oluşan o dağınık ve dalgalı görüntünün oluşacağını söyleyen bu spreyi çok merak ediyordum ve sonunda aldım. :)


lee stafford deniz tuzu spreyi

13)GOLDEN ROSE VELVET MATTE LİPSTICK (No:18)

 Aldığım an açıp hemen denedim.Çok çok beğendim. Rengi çok açık,patlayan bir kırmızı değil.Dudakta çok hoş duruyor ve kenarlarda toplanma yapmıyor. Çok dayanıklı diyemesem de kalıcılığı gayet iyi. Yumuşak bir yapısı var ve kolay sürülüyor. Dudakta kalıp gibi durmuyor ve en önemlisi dudağı kurutmuyor. Çok beğendiğim ve başka renklerini de alıp deneyeceğim bir ruj. :)
                               golden rose velvet matte



14)PALMOLİVE THERMAL SPA DUŞ JELİ

15)GOLDEN ROSE SILKY TOUCH ALLIK



16)BİOBLAS SIVI SAÇ KREMİ
Çilek gibi , çok tatlı ve güzel bir kokusu var.Benim aldığım kuru ve yıpranmış saçlar için olanı. Kuzenim çok beğendiğini söyleyince bende bir tane alıp denemek istedim.
                                                      bioblas sıvı saç kremi
         
             17)COLGATE SET




Son olarak :

gratis bez çanta

Gratis'in bu tatlı bez torbasını aldım. :)

 **Gratis alışverişim bu kadardı. Aralarında denediğiniz ürünler varsa deneyimlerinizi benimle paylaşmayı ihmal etmeyin. :) **

  • Yeni yazılarımdan her zaman haberdar olmak isterseniz, sosyal medya hesaplarımı takip edebilirsiniz. :)
                                     **  instagramfacebook ve twitter **


0 yorum:

Yorum Gönder

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.