Salı, Aralık 2

1. Yıl Çekilişimin Kazananı


 Nihayet çekilişimin sonucunu bugün açıklıyorum. Çok beklettim sizleri biliyorum ancak vizeler ve başka sebeplerden dolayı bilgisayarı açmaya vakit bile bulamadım. Yoğunluktan artık bloguma yazı bile yazamıyorum. Yazı yazmayınca içim hiç rahat etmiyor,aklım hep burada kalıyor. En kısa zamanda toparlanmayı düşünüyorum. :)
 Çekilişime katılan ve güzel dileklerini ileten herkese çok teşekkür ediyorum. Çekiliş için açılmış olan hesapları kabul etmeyeceğimi yazmıştım. Bu yüzden bazı katılımları çıkarmak zorunda kaldım. Ek haklarla beraber toplam 386 katılım oldu ve kazananı random.org adresinden belirledim.
 Yakın zamanda instagram çekilişi yapmayı düşünüyorum ve katılımlarınızı bekliyorum.

  Daha fazla uzatmadan kazanan ismi açıklamak istiyorum. :)

Kazanan ;


                                         

Pınar Meydan 'ı çok tebrik ediyorum ve kendisinden geri dönüş bekliyorum. :)

  • Kazanan isim 3 gün içinde dönüş yapmazsa başka bir kazanan belirlenecektir. 

0 yorum:

Yorum Gönder

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.