Perşembe, Kasım 6

Cilt Güzelliği İçin Kahve

Güzellik İçin Kahve

Kahve,dostlarla sohbetin yanında olmazsa olmazdır. Sevinçte,kederde,sohbette her zaman kahve aranır. Tek başınıza içiyor olsanız bile büyük bir keyif alırsınız. Ben bugün sizlere içmenin dışında kahveyi güzellik alanında nasıl kullanabileceğinizi anlatacağım. İlk olarak faydalarından ve zararlarında bahsedecek olursam...

    Kahvenin Faydaları Nelerdir?

  • Uyarıcı etkisi olduğundan dolayı sabahları uyanmanıza yardımcı olur.
  • Araştırmalara göre, genç astım hastaları için kuvvetli bir nefes açıcıdır.
  • Konsantrasyonu arttırır.
  • Ağız kanserini önler.
  • Algılamayı arttırır ve alzheimer'i önler.
  • Böbrek taşı oluşumundaki riski azaltır.
  • Ölçülü kahve tüketimi, güneşin zararlı ışınlarının yol açtığı kanserojen etkileri ortadan kaldırır.
  • Şeker hastalığı riskini azaltır.
  • Günlük kahve tüketimi kadınlarda kalp krizi riskini azaltır.
  • Spor sonrası kas ağrılarına iki fincan kahve içmek iyi gelir.
Kahvenin Zararları Nelerdir?

 Her şeyin olduğu gibi kahvenin de fazlası tabi ki zararlıdır.Uzmanlara göre kahve tüketimi günde 2 bardağı geçmemelidir.

  • Aşırı kahve tüketimi kalp ritmini bozmaktadır.Kahvenin içinde bulunan kafein, kalpte ritim bozukluklarına neden olur ve kalp çarpıntısı yapar.
  • Kahve, ülseri tetikler ve midenin asit salgılamasına neden olur.
  • Amerika'da yapılan araştırmalara göre , yemek zamanlarında yükselen kan şekeriyle beraber tüketilen kahve,şeker hastalığını tetikler.
  • Kafein içerdiğinden bağımlılık yapabilir.
  • Yüksek miktarda kahve tüketimi tansiyonu hızla yükseltir.
Küçük bir not!
 ABD’nin Philadelphia kentindeki Temple Üniversitesi araştırmacıları, alkol alındıktan sonra i
çilen kahvenin kişiyi ayılttığı şeklindeki inancın tamamen yanlış olduğunu, aksine iki içeceğin birlikte alınması durumunda zihinsel yeteneklerin köreldiğini ortaya çıkarmıştır.

                                    Güzellik İçin Kahve

               Güzellik İçin Kahve
Kafein vazodilatasyon (damar genişletici) etkisi olduğundan cildin sıkılaşmasını sağlar.Bu nedenle çoğu güzellik ürününde kafein bulunur.

Yüz peeling'i için Türk kahvesi oldukça etkilidir.

 Tarif

-1 Tatlı kaşığı sızma zeytin yağı
-1 Tatlı kaşığı Türk kahvesi

 Hazırlanışı
-Malzemeleri karıştırıp burun kenarlarınızdan başlayarak çok hafif hareketlerle yüzünüze uygulayın.
-Soğuğa yakın suyla durulayın.
*Cilt tipinize göre haftada bir ya da 15 günde bir uygulayabilirsiniz.

Cilt Sıkılaştırmak İçin

 Tarif
-1 Yemek kaşığı kahve
-1 Tatlı kaşığı sızma zeytin yağı
-
1 Tatlı kaşığı badem yağı

Hazırlanışı
-Tüm malzemeleri bir kabın içinde karıştırın.
-Cildinize uygulayın ve 5 dakika bekletin.
-Ilık su ile durulayın.
(cildinizde kızarıklık oluşursa bir daha denemeyin.)

Sivilcelerden Kurtulmak İçin

Tarif
-1 Tatlı kaşığı Türk kahvesi-1.5 Tatlı kaşığı limon suyu

Hazırlanışı
-Malzemeleri iyice karıştırın.
-Karışımı aşağıdan yukarıya doğru yumuşak hareketlerle yüzünüze uygulayın.
-5 dakika beklettikten sonra ılık su ile durulayın.
*Maskeyi 15 günde bir uygulayın ve maskeden sonra güneşe çıkmadan önce mutlaka bir güneş koruyucu krem sürün.
**Yazılarımı beğendiyseniz beni takip etmeyi  ve bu adresten ücretsiz olarak oy vermeyi unutmayınız. :)**
                             

2 yorum:

  1. Merhaba, bu kahve peelingini çok duydum ama bir türlü yapmaya fırsat bulamadım, en yakın zamanda deneyeceğim. Bu arada blogunuza üye oldum ve ben de aranıza katıldım. Heryerden takibinizdeyim. Blogumu yeni açtım, bana da beklerim. Sevgiler<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aramıza hoşgeldin,çok teşekkür ediyorum. Blogun hayırlı olsun, bende hemen ziyaret edeceğim blogunu :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.