Pazartesi, Haziran 2

Soru Cevap Eğlenceli Mim

mim

1- Blog açma hikayeniz nedir?

Doğruyu söylemek gerekirse blog yazmak aklımın ucundan bile geçmeyen bir şeydi. Pek cesaretim yoktu.Daha sonra değerli bir arkadaşım blog açacağını söyledi.Nasıl olsun ,ismi ne olsun derken orada moda yazılarını ben yazmaya başladım(www.bilgebeyin.net). Yaklaşık 7 ay yazdıktan sonra kendime sadece bayanlara özel bir blog açma kararı aldım. Artık o kadar alıştım ki blog yazmaya yazmasam içim hiç rahat etmiyor .:)
2- Blog isminiz nereden geliyor? Neden bu isim?

Blog ismimin özel bir anlamı yok. Sadece kırmızı tutkunu biri olarak içinde kırmızı olsun istedim. Hem kulağa hoş gelsin hem akılda kalıcı olsun dedim ve sonunda Kadife Kırmızı' da karar verdim.:) İsim arayışımda yardım eden arkadaşlarıma da buradan teşekkür ediyorum . :)

3- Hangi mevsimi seversiniz?

İlkbahar kesinlikle en sevdiğim.

4- Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor? 

Pozitif enerji,canlılık,huzur,mutluluk böyle uzar gider... :)

5- Kırmızı ruj mu yoksa eyeliner mı?
Eyeliner alerjim var malesef. Kırmızı ruj diyorum. :)

6- Blog yazmak sana ne kazandırdı?

En sevdiğim yanı güzel insanlarla tanışmış olmam. Bunun dışında artık istediğim her konuda rahatlıkla yazı yazabildiğimi farkettim. İnsan yazdıkça açılıyor canım. :)

7- Kitap okumak mı yoksa bir şeyler yazmak mı?

İkisine de hayır diyemem. :) <3

8- Şiir mi yoksa roman yada hikaye mi?

Şiir okumayı çok severim,öyle güzel şiirler var ki ama roman okumaktan da vazgeçemem. Debbie Macomber'in kitaplarına bayılıyorum.

9- En çok etkilendiğin film?

Duygusal olduğumdan genelde hepsinden etkilenirim ben :)

10- Öğrenci olmak mı yoksa iş hayatına atılmak mı?

İkisininde ayrı güzellikleri var diye düşünüyorum. 

11- Kitap okumak mı film izlemek mi?

Ortam güzelse kitap,yanımda en sevdiklerim varsa film :)

12- Hangi tür kitaplar ya da filmler?

Bilim kurgu,aksiyon,romantik komedi..Ben pek ayrım yapmıyorum galiba. :D

13- Klasik giyinmek mi yoksa spor mu?

Spor,yani yerine göre değişir tabi.

14- Almaktan asla vazgeçemeyeceğin şey?

Fondöten galiba,sapık gibi fondöten alıyorum her gördüğümde. Sakızda olabilir. :)

15- En sevdiğiniz yemek nedir?

MANTI ( olsa da yesem ,hiç dayanamam. )
16- En sevdiğin diziler?

Pek izlemiyorum ama en son baktığım , O Hayat Benim.

17- Özel bir yeteneğin olsaydı bunun ne olmasını isterdin?

Yerimden kalkmadan eşyaları yer değiştirmek isterdim. Üşengeçliğin bu kadarı yani , her yerde belli ediyorum. :)

18- Hasta olmanın en kötü yanı nedir?

Ağrı sızı oldu mu fena ,acı eşiğim çok düşüktür zaten.

19- Alınacaklar listen var mı? İlk beşi nedir?

fondöten,fondöten,fond... :D Mat, bordo renk bir ruj,yelpaze,spor ayakkabı,kalem,gliserin :)

20- İlk aldığın makyaj malzemesi?
Nıvea lip care :D

Beni mimleyen güzel insanlar, Resim defterim ve Kozmetige dair herşey'e çok teşekkür ediyorum. Keyifle cevapladım soruları. :)
Bende sizleri mimliyorum, umarım yapmamışsınızdır.:)
 Hayata Dair
Tek Aşk A*
Makyaj ile ilgili her şey

16 yorum:

  1. AA aynı sorular için bende mimlemiştim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim , hemen senide ekleyecegim yaziya canim ikiniz adina cevaplamis olayim :)

      Sil
  2. Cevapladiğin icin tesekkur ederim :)) cok samimiydii.

    YanıtlaSil
  3. Canım mantı çekti şimdi:) çok eğlenceli olmuş, emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım , çok teşekkür ederim. Manti olmazsa olmazım benim . :))

      Sil
  4. Merhabaa :)
    Yaa ben hiç fondöten kullanamıyorum. Hemen sivilce yapıyor bende. Ama çok özeniyorum rahat rahat kullananlara :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, hafif yapili fondotenleri hic denedin mi? Oriflame giordani gold yaslanma etkilerine karsi fondotenini uzun suredir kullaniyorum kapaticiligi cok iyi diyemem ama yapisi cok hafif, yuzumde hic sivilce yapmadi.Ayrica cildi yumusacik yapiyor . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir çok fondöten denedim. Hepsinde aynı sonucu aldım. Maybelline, rimmel, catherine arley, avon zaten bir faciaydı benim için. Oriflame hiç kullanmadım. Şimdi fondöten deyince korkuyorum :) BB krem kullanmaya bile cesaretim yok :)

      Sil
    2. Çok hassas cildin demek ki canım,mineral makyaj ürünlerini denedin mi peki ? :)

      Sil
    3. Hayır hiç denemedim. Şansımı denemeli miyim :)

      Sil
    4. Bir dene istersen aklında kalmasın. :)

      Sil
  6. Canım en kısa zamanda yapacağım bende. teşekkür ederim :) şu sıralar memleketteyim pek vakit bulamıyorum ilgilenmek için blok yazılarıyla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hic sorun degil canim, musait bir zamanında yaparsın. :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.