Perşembe, Mayıs 29

Göz Altınızdaki Morluklardan Kurtulun




Göz Altınızdaki Morluklardan Kurtulun

 Hemen hemen herkesin büyük sorunu olan ,göz altı morluklarını azaltmanıza yardımcı olacak şahane ipuçları yazacağım bugün. Kimse sabah uyandığında gözlerinin şiş ve mor olmasını istemez.

Göz altlarında oluşan mor halkaların sebebi genetik olacağı gibi,uykusuzluk,aşırı yorgunluk,stres, yetersiz beslenme ve daha bir çok nedenden kaynaklanıyor olabilir. Bu rahatsız edici morluklardan kurtulmak , ya da en aza indirmek için ;
  • Mutlaka uykunuzu tam olarak almış olmalısınız..(6-8 saat yeterli olacaktır.)
  • Günde 1.5-2 litre su içmeyi ihmal etmemelisiniz.
  • E vitamini bol olan meyve ve sebzeleri tüketmelisiniz. 
  • Tuz tüketiminizi en aza indirmelisiniz. Tuz, dolaşımı bozduğundan göz altınızda şişkinliğe ve morluğa neden olabilir.
Doğal Çözümler

**Göz çevrenize donmuş salatalık suyu ile masaj yapın. Kan dolaşımını hızlandırıp ,koyu renk görünümü azaltacaktır.
**Limon mükemmel bir beyazlatıcıdır. Pamuk yardımıyla göz altlarınıza sürün ve 10 dakika kadar bekledikten sonra ılık su ile durulayın.
**Her gece yatmadan önce gül suyu ile gözlerinizi silin.Düzenli kullanımdan sonra mor halkaların geçtiğini göreceksiniz.
**İki adet salatalık dilimini gözünüzde 10 dakika kadar bekletin. Salatalık gözünüzdeki şişkinliğin inmesine ve göz çevrenizin yenilenmesine yardımcı olacaktır.Günlük olarak uygulayabilirsiniz.
**
Uyumadan önce badem yağı ile masaj yapın. 10-15 gün boyunca hiç bırakmadan uygulayın. Mor halkaların yok olduğunu göreceksiniz.

Göz Altınızdaki Morluklardan Kurtulun

Sonuç Olarak ;


  • Gece yatmadan önce makyajınızı mutlaka (alkol içermeyen ürünlerle) temizleyin.
  • Bol meyve ve sebze yemeyi ihmal etmeyin.
  • Güneş ışığından gözlerinizi koruyun.
Mümkünse ağlamaktan kaçının . Hep gülün ,pozitif olun . :)
  • Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz bizimle paylaşın. :)
    •          
                              

6 yorum:

  1. Benim azıcık yorulunca yada biraz başım ağrırsa hemen mosmor oluyor yaa. Arada deneyeyim bari bunları. Aslında basit şeyler ama üşeniyoruz işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah şu üşengeçlik olmasa :) bende hemen yorulsam sonuklesiyor rengi soluyor, kucuk bir buz torbasi hemen ise yarar ama :)

      Sil
  2. Yaklaşık 20 gündür falan tonik niyetine gül suyu kullanıyorum ve çok memnunum morluklara iyi geldiğini de duymuştum ama denemeye cesaret edememiştim hassas bölge olduğu için.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gul suyunu cok oneren var gercekten, ben kokusunu pek sevmiyorum ama cok işe yaradigi kesin. :)

      Sil
  3. Gece uyumadigim icin goz altlarim hep mor :) bu aralar gulsuyu kullaniyorum ben de tonik olarak bakalim degisiklik olcak mi digerlerini de denemeye calisacagim ama herkes gibi ben de useniyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya aslında üşenmesek her şey daha güzel olacak. :) Uykusuzluk morluğun en büyük sebebi zaten :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.