Perşembe, Ekim 30

Gratis İndiriminden Neler Aldım

Gratis İndiriminden Neler Aldım

 Bugün Gratis, 200 mağaza olmasının sevinciyle tüm ürünlerde geçerli %40 , Gratis kartı olanlar için ise %50 indirim yapmış. Pek bir ihtiyacım olmasa da (malum bayram indiriminden daha yeni çıktık) indirimi duyunca insan bakmadan geçemiyor. :) Saat 3 gibi uğradım Gratis'e ve yoğunluk çok yoktu,standlar doluydu. Herkes meraklı gözlerle hem ürünleri hemde kim ne almış onu süzüyordu.Çok fazla dolaşamadım ben çünkü içerisi çok sıcaktı. Hemen denemek istediğim ve beğendiğim ürünlere yöneldim ve bir kaç ürün aldım.              Gratis İndiriminden Neler Aldım

1) The Foot Factory- Nane Aromalı Ayak Banyosu
         

                                                 

 Şekli çok tatlı olduğundan denemek istediğim bir üründü. Hem o an o kadar çok yorgundum ki rahatlamak açısından bu ürün ilgimi çekti.Fiyatı: 3 tl
 Özellikleri
Günlük stresi yıkayıp uzaklaştırmak ve ayaklarınızı rahatlatmak için formüle edilmiştir.Nane aroması sayesinde ayaklarınızı rahatlatır.
 Kullanımı
*Günlük ayak temizleyiciniz olarak ve rahatlatıcı bir ayak spası için ılık suya ekleyip ayaklarınızı içinde bekleterek kullanabilirsiniz.
* Duş veya banyo sonrası ayaklarınıza hafif masaj yaparak uygulayın. İyice durulayın ve kurulayın.

2)Lısterıne Total Care Zero (500ml)
             

                               

 Çok memnun kaldığım ve sürekli yenilediğim bir ürün olduğundan hazır indirimdeyken tekrar aldım. Daha önce Cool Mint olanı kullandım ancak sabahları bende mide yanması yaptığından bıraktım. Zero'nun tadı daha hafif olduğundan ve içinde alkol olmadığından severek kullanıyorum şuan. Fiyatı:10 tl

 Özellikleri
*Fırça ile ulaşılamayan alanlara ulaşır.
*Diş etlerinin sağlıklı kalmasını sağlar.
*Dişleri çürümeye karşı korur.
*Tartar(diş taşı) oluşumunu önlemeye yardımcı olur.
*Nefesinize kalıcı ferahlık güveni sunar.
*Plak oluşumunu azaltır ve önler.

3)Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu

 Benri pamuklarından genel olarak memnunum. Gördüğüm kadarıyla çoğu kişi memnun,sepetlerini doldurmuşlardı. Ben daha önce kare pamuğu denemediğimden almış bulundum. Fiyatı:2 tl

4)Glıss Ultimate Repair Çok Yıpranmış ve Kuru Saçlar
 

                                          

Glıss şampuanlarını uzun zaman önce kullanıyordum ve seviyordum.Daha sonra başka şampuanlar denedim ancak çoğu şampuanın bir süre sonra saça hiçbir etkisinin olmadığını gördüm. Geçenlerde kuzenim Glıss'i çok beğendiğini söyleyince bende tekrardan almaya karar verdim. Fiyatı : 5 tl

Özellikleri
*3 kat konsantre sıvılaştırılmış keratin içeren yeni saç onarım teknolojisi, saç yapısındaki çatlakları doldurur ve saçtaki hasarı mükemmel şekilde onarır.
*Saçı yeniden yapılandırma ve %95'e kadar daha az saç kırılması.
*Daha fazla güç ve parlaklık.

  •  Benim alışverişim bu kadardı,önerebileceğiniz ürünler varsa yorum olarak yazın lütfen. :)
-Bayram alışverişi yazımı okumak için Tıklayınız.
-1. yıl çekilişime hala katılmadıysanız Tıklayınız.
               

                     

4 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canim bende bu indirimi kacirmadim ilk defa mutluyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkurler canim, kaçırmamana sevindim cok güzel bir indirim çünkü . :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.