Pazar, Eylül 28

Gratis,Rossmann ve Migros Bayram Alışverişim

bayram alışverişi

İndirimin ilk günlerine yetişemesem de indirimler bitmeden yakaladım. Gerçi pek bir şeye ihtiyacım yoktu ama indirim olunca insanın bir gidip bakası geliyor , gidip görünce de alası geliyor. :) Üstelik bir anda yağmur başladı ve sırılsıklam oldum.Burnum buz kesti yollarda ya, kış resmen bir anda geldi.Dönüşte birde İstanbul trafiğine karıştım tam oldu.Bu ara her yerde indirimden alınanların resimlerini görüyorsunuz eminim. Belki görmekten sıkıldınız ama ben tek tek okuyorum paylaşımları çünkü çok hoşuma gidiyor. Artık nasıl meraklıysam. :) Genelde herkes aynı şeyleri almış gibi ama benimki pek öyle olmadı. Neyse gelelim aldıklarıma şimdi.

Gratis Bayram İndirimi
Nerede ne var diye indirimleri yoklarken ilk önce Gratis'e girdim. Hiç aklımda yoktu ama The Balm'ın TimeBalm Face Primer'ini aldım. Rengi çok tatlıydı ve elimin üzerinde ürünü denediğimde resmen aşık oldum. Çok pürüzsüz yaptı ve saatlerce öyle kaldı. Dayanamadım ve aldım.Fiyat:20.25 
Colgate Optik Beyaz her bittiğinde yenilediğim harika bir ürün çok memnunum.Bu yeni çıkan 'Anında Beyazlık' bu sefer bunu deneyeceğim. Fiyat: 9.50 tlthe balm,colgate

Bee Beauty Lip Balm'ın ambalajları çok tatlıydı ve bir alana bir bedavası vardı. Lip balm aşırı seven biri olarak almadan geçemedim. Biri vişneli biri çilekli eminim ikisininde kokusu çok güzeldir. :) Fiyatı:3.95 tl

bee beauty lip balm

Rossmann Bayram İndirimi

Rossmann' a girmeden olmaz dedim ve oradan da küçük bir şeyler aldım. Renk renk banyo süngeri kullanmayı sevdiğimden bu süngeri aldım. Fiyatı:1.49
Rival de Loop rujlarda bir indirim yoktu sadece bir kaç ürüne etiket koymuşlar ve fiyatlarını düşürmüşlerdi. Etiketlerin üzerinde hangi ruja indirim yapmışlarsa onun numarası yazıyordu. Bu ruj orada simli duruyordu ancak rengi çok güzel olduğundan almıştım. Evde denedim hiç simli durmuyor. :) Rujun numarası : 40 Fiyatı:7 tl 'den 3.45' düşmüştü.

rival de loop ruj

Yine lip balm sever olarak Neutrogena lip balm'ı indirimli görünce aldım. Fiyatı:4.45


rival de loop,neutrogena

Lip Balm İçerikler

Migros Bayram İndirimi

Migros'ta bir çok üründe indirim vardı. Ben sürekli kullandığım bu ürünlerin fiyatlarını görünce şok oldum.İşime en çok yarayan indirim bu oldu kısacası. :) Rexona Shower Clean bayıldığım bir ürün,inanılmaz güzel ve kalıcı. Fiyatı:  6.90 tl 3.45 tl
Lısterıne Total Care (500 ml)fiyatı: 19.90tl 9.95 tl


rexona,lısterıne

Sağ tarafta yer alan ''Bu Siteye Katılın'' butonuna basmadan geçmeyin lütfen. :)
İnstagram  adresimden beni takip edebilirisiniz.

6 yorum:

  1. Güle güle kullan :) Migros kampanyası da çok iyiydi. Şimdi de watsons kampanyası devam ediyor... Golden rose da da internet satış sayfasında indirim var ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bilgilendirme için de ayrıca teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  2. Güzel bir alışveriş olmuş, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın yeni ürünlerinizi :)Kozmetik ve indirim bir araya gelince biz hanımların kimyası değişiyor sanki :)Gratis kızımın favorisi:)Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,aynen öyle kozmetik indirimi olunca dayanılmıyor. :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.