Pazartesi, Temmuz 14

Eklips Yüz Temizleme Fırçası İncelemem


               eklips yüz temizleme fırçası
  Bugün sizler için Eklips'in yüz temizleme fırçasını incelemeye aldım. Aslında alalı çok oldu ancak yazısını yazmaya ancak fırsatım oldu. Kullandığım süre içinde gayet memnun kaldım. Karma bir cilt tipine sahibim ve sabah akşam yüz yıkama jelim ve fırçamla yüzümü mutlaka temizliyorum.
 Çoğu kişinin aklında ''bu fırça yüzümü çizer mi ?''sorusu vardır eminim. Bende çok korkarak aldım ama gördüm ki kılları gerçekten çok yumuşak. Tabi yuvarlak hareketlerle yüzünüzü fırçalamanızda fayda var aksi halde yüzünüze batıyor gibi oluyor.

eklips yüz temizleme fırçası nasıl
 Eskiden yüz yıkama jelimi elimle iyice köpürterek kullanırdım ama gördüm ki fırçayla yaptığım kadar köpük olmuyormuş . Fırça inanılmaz köpürtüyor hatta çoğu zaman burnuma kaçırıyorum köpükleri. :) Temizlik hissini anında hissediyorsunuz ve ilk kullanımdan sonra ''elimle hiç temizlenmiyormuş ya '' dedim. Hem yüzünüzdeki ölü hücrelerden kurtuluyorsunuz hem de kan dolaşımınız hızlanıyor. Bu sayede yüzünüz hem pürüzsüz hem de canlı duruyor. Bu arada ilk aldığımda çektiğim resimleri yanlışlıkla silmiş bulunmaktayım.Bu yüzden biraz hırpalanmış halini koydum şimdi çekip. Kıllarında dökülme olmuyor tek dert kıllarını tutan ince demirler paslandı galiba dibi turuncu görünüyor. Fırçayı temizlemesi oldukça kolay ,ben direk suya tutmuyorum avucumun içine akan suyla avucumda ovalıyorum. 
 Daha öncede jelimi düzenli olarak kullanmama rağmen sivilcelerimde ve izlerinde fazla bir değişim olmuyordu ancak şuan gözle görülür derecede bir iyileşme oldu.
 Diyeceğim o ki ben bu fırçadan gayet memnun kaldım mutlaka denemelisiniz. Deneyenler varsa da lütfen yorum bıraksın .:)

                                   

0 yorum:

Yorum Gönder

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.