Perşembe, Haziran 5

Oriflame Koli Açma Merasimi

oriflame siparişlerim
 Evet bugün ilk defa koli açma merasimi yapıyorum.Heyecanla beklediğim Oriflame siparişlerim bugün geldi ve bende sıcağı sıcağına sizlere göstermek istedim.Zamanına tam karar veremesemde ilerde bir çekiliş yapacağım.Hazır severek kullandığım ürünler indirimdeyken sizde deneyin diye bir kaç ürün aldım.Bu arada temmuz kataloğu da geldi ve çok güzel indirimler var.Şimdiden annemle sipariş listesi yaptık bile.En başa tabi Tender Care siyah frenk üzümlü mucize kremimizi yazdık.Çok hoş bir kokusu var gerçekten. Daha çok uzatmadan neler almışım hemen bakalım . :)


oriflame siparişlerim

Hydra Optimum Saç Bandı

                                 oriflame siparişlerim 
Yüzüme kil maskesi,yıkama jeli vb. uygularken saçlarım  büyük sorun oluyordu.Uzun zamandır arıyordum ve oriflamede görünce hemen almak istedim.Normalde kataloğunda pek olmuyordu.Biraz büyük gibi görünse de tam kafama göre oldu. Eminim sizde yüz yıkarken zorluk çekiyorsunuzdur,mutlaka alıp deneyin bence.

Kiraz Özlü Canlandırıcı El Kremi

oriflame siparişlerim

Evde bir sürü el kremim olmasına rağmen sırf kokusuna bayılacağım için aldım. Gerçekten çok tatlı bir kokusu var.Bana iki gün dayanacağını sanmıyorum. Sürüp sürüp koklarım habire. :) C vitamini içeriyormuş.  Hemen sürdüm ve nemlendirmesi orta gibi ama yağlı bir his bırakmıyor kesinlikle.

Discover Sıcılıan Dream Sabun

                                              Discover Parısıan Delıght Sabun

oriflame siparişlerim

Koliyi açar açmaz gelen mis kokunun sahipleri. Özellikle sarı olanın kokusunu çok beğendim.Limon ağırlıklı bir kokusu var.

Pure Nature Organik Lip Balm

lip balm

Çok ama çok severek kullandığım bir lip balm. Uzun süre dudaklarımda olduğunu hissediyorum gerçekten. İçerisinde açai ve nar özü var.Kokusunu seviyorum,hafif bir renk veriyor ve nemlendirmesi harika.

Discover Taj Mahal Duş Jeli

oriflame siparişlerim duş jeli

Oriflame duş jellerini genel olarak beğeniyorum .Bunun da hafif ,güzel bir kokusu var. Erik ve portakal olarak geçiyor ama portakal kokusunu pek alamadım. :)


                                        The One Lah Resistance Maskara
oriflame siparişlerim the one

Ben maskara kullanmıyorum, bu kuzenimin siparişiydi. Kataloğda ''Bu maskaraya nem,su,yağmur işlemez!'' yazıyordu. O denedikten sonra yorumlarını sizlerle paylaşacağım. :)

Dıvıne
oriflame siparişlerim

Astımı olanlar ve ağır kokuları sevmeyenler için şahane bir parfüm. Çok hafif ve güzel bir kokusu var. Kullanınca kolay kolay vazgeçemiyor insan bu kokudan. :)

                                                 Very Me Lipmania Ruj



Özellikle şişesini beğendiğim kremsi yapıda ,oldukça rahat sürülen bir ruj. Rengi ; rock star pink ,fuşya tonlarında ve içinde minicik simler var.Eminim kokusuna da bayılacaksınız. :) 
 
                                                      You Dazzle Sabun
oriflame siparişlerim

Oldukça hoş kokan ve şeklini çok beğendiğim güzel bir sabun daha. Frezya özlü ve günlük kullanıma uygun bir sabun.

Pink Fondöten Süngeri

                         
                                 oriflame siparişlerim

Bu süngeri kataloğda ilk defa gördüm ve denemek için aldım. Daha önce Oriflame'den sünger almıştım ancak süngerler ürünü hemen emdiği için pek tercih etmiyorum. Bunun şekline ve rengine bayıldım bakalım sonuç nasıl olacak. :)

  • Sizler bu konuda neler düşünüyorsunuz ve bu ürünlerin arasında denedikleriniz var mı ? :)
                                          

5 yorum:

  1. Ayy rujlar çok sevimli görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Duygucum :* Sabunlara bittim! Hele ki you dazzle sabun ne kadar şirin ^.^ Divine edt kalıcı bir koku mu? Edt ler genelde kısa sürede uçup gidiyor :| Hem hafif olup hemde tenimde kalıcı olan bir tek Yves Rocher ın Rose Edt buldum yoksa hemen hepsi uçuyor bende... Ağır kokuları da sevmiyorum...

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler canım. :) O sabun çok şeker bir o kadar da kalın ya ,hayatta bitmez. :) Divine çok hafif yapılı ama biraz sivri bir kokusu var .Bende öyle hemen uçup gitmiyor ama çokta kalıcı olduğunu söyleyemem.Ağır kokuları bende hiç sevmem hele ki yaz aylarında hiç çekilmez o kokular. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.