Salı, Mayıs 20

Şifreli Öykü Mimi

huzur

 Gelecekten gelen bir zaman makinesi var şimdi elimde.Nereye gitsem, ne yapsam bilemedim... İnsan ne yapar ki zaten bununla.Geleceğe gidip yaşayacaklarımı önceden görüp yaşama hevesimi mi kırayım, yoksa güzel şeyler olacağını görüp bir an önce gitmek için sabırsızlanayım mı? 

öykü mimi


Odanın içinde tik tak tik tak! saat sesi yankılanıyor. Anlaşılan zaman makinesinin zamanı doluyor.Elimden uçup gitmeden kullanmalıyım dedim ve kararımı verdim.Belki içimde geleceğe gitmediğim için hep bir burukluk kalacak ama ben geçmişe gitmeyi tercih ediyorum. Geçmişte yaşadığım hüzünlü bir zamana , belkide aydınlık bir sabaha, mutluuuu  bir anıya... hersheydenbirazcik görsem yeter belki.Geçmişi özlediğimi anlıyorum şimdi. Zaman makinesinin beni nereye götüreceğini bilmiyorum. Gözümün önünden anılar hızlıca geçiyor. Bazıları huzurlu bazıları hüzünlü, bazı anılar buruk bazı anılar mutluluk...

şifreli öykü

Gözlerimi açtığımda renkli masallar gibi huzurlu bir günün içinde olduğumu farkettim. Dalgaların usul usul kıyıya vurdugu,sıcacık esen rüzgarın saçlarımın arasından usulca geçtiği huzurlu bir sahildeyim. Elimde okumaya yeni başladığım kitabım hayatreceli ... O içten hikayesi ile sarmalamış beni. Baktıkça içimi açan rengarenk daphne çiçekleri sahil boyunca dizilmiş. Güneş batmak üzere,gökyüzü bütün renkleri içine hapsetmiş sanki.Hayat tıpkı resimdefterimm gibi renkli. Her renk var içinde hüznün siyahı,aşkın kırmızısı,saflığın beyazı...
Ve sargita der ki ; hayat guzel bi yer. Bence de hayat tüm renkleriyle güzel bir yer. :)

şifreli öykü mimi

 Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs beni bu güzel mime eklemiş,ona buradan çok teşekkür ediyorum.Biraz geç cevapladım üzgünüm ilham biraz geç geldi ,hiç beceremem böyle hikaye yazmayı . :)  Mimlediklerimin hikayelerini merakla bekliyorum,yazmaya başlayınca devamı geliyor hikayenin emin olun . :)
  •  Siz olsaydınız geçmişe mi gitmek isterdiniz geleceğe mi ? :)

10 yorum:

  1. çok tatlı ve huzur dolu bir yazı olmuş canımcım tebrik ediyorum :) ben geçmişe gitmek isterdim senin de dediğin gibi geçmişteki hatalarımı düzeltmek için yada çok güzel anlarıma giderdim tekrar yaşayabilmek için ama gelecekten birkaç birşey öğrenmek istemezdim diyemeyeceğim doğrusu :) Bu arada resimlerinde çok anlam yüklüler tam anlamıyla yazına da resimlere de bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim coook tesekkur ederim begenmene sevindim , ilham gelmesini cok bekledim ama guzel olduysa ne mutlu bana :)) Resimleri özenle sectim biraz renk, huzur katsinlar istedim :)

      Sil
  2. Çok şirin olmuş yakın zamanda yapacağım inşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , merakla bekliyor olacağım . :)

      Sil
  3. Çok güzel ve farklı bir mim olmuş benide unutmadığın için teşekkür ederim yapmak isterim ama bu aralar pek vaktim yok ,not alayım inş. ilerleyen günlerde fırsat bulabilirim sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ,ne zaman istersen yapabilirsin. Biraz zor bir mim zaten yani bana göre, benim yapmam da uzun sürmüştü. :)

      Sil
  4. Merhaba :)
    Çok teşekkür ederim. Geç olması hiç problem değil. Yazmana çok sevindim. Ayrıca gayet güzel yazmışsın. Fotoğraflarla birlikte o kadar güzel olmuş ki. Eline sağlık :)
    Ben olsam geleceğe gitmekten çok korkardım sanırım. Ama yine de onu tercih ederdim :)
    Devamını bekliyoruz :)
    Hoşçakaal ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenmene cok sevindim , cok keyifli bir mim aslinda tekrar tesekkur ederim . Gelecek cok sakincali bence ya yasayacaklarimin tadi kacar sanki oyle. :)

      Sil
  5. Harika bir mim olmuş. :) Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.