Salı, Nisan 22

Ünlülerin İlham Alınası Elbise Modelleri

İlham Alınası Elbise Modelleri78

 Kırmızı halı denince akla ilk olarak gösterişli kıyafetler,göz alıcı makyajlar ve şıklık yarışına giren ünlüler geliyor elbette. Yani kırmızı halıda ki ünlüleri hayran hayran takip etmeyen bizden değildir.:) 
  Kırmızı halıda kimi oldukça sade giyinmişken kimi sınırları aşırı zorlayan elbiseler tercih etmiş olabiliyor.
Bazı ünlüler elbiselerinin renkleriyle ilgi çekerken bazıları elbiselerinin modelleriyle çokça dikkat çekiyor. Ama genel olarak herkes şahane tercihler yapıyor diyebilirim. 
 Sizlerde şu sıralar yaklaşan mezuniyet partileriniz için elbise arıyorsanız ilham alabileceğiniz bir çok model var. Yok ben mezun oldum diyorsanız da yaz geldi düğün dernek kurulmaya başladı bile elbet lazım olacaklar bir göz atın derim. Bildiğiniz iyi bir terzi varsa aynı modeli rahatlıkla diktirebilirsiniz.

 Fazla merak ettirmeden gelelim birbirinden şık elbiselere...
                                      İlham Alınası Elbise Modelleri187


İlham Alınası Elbise Modelleri123

İlham Alınası Elbise Modelleri7

İlham Alınası Elbise Modelleri12

İlham Alınası Elbise Modelleri

İlham Alınası Elbise Modelleri

elbise modelleri

İlham Alınası Elbise Modelleri

4 yorum:

  1. çok güzel modeller seçmişsin! Özellikle Amy Adams'ın lacivert elbisesine bayıldım çok zarif!

    YanıtlaSil
  2. Aynen çok şık duruyor zaten cogunu cok begenerek paylastim, tesekkur ederim. :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba :) mimledim seni :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim canim en kisa zamanda yapacagim :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.