Cumartesi, Nisan 19

Canlı Renklerle Göz Makyajı Yapımı


  Bahar geldi, her yer renklendi biz neden hala solgun renklerle makyaj yapalım ki.Artık makyajımıza da bahar getirmemizin vakti geldi diye düşünüyorum.
Cıvıl cıvıl renkleri sevenler ,ruhu kıpır kıpır olanlar için bugün harika bir göz makyajı anlatacağım. Resimden anlayacağınız gibi yapılışı oldukça basit. 

                       göz makyajı

 İlk olarak sarı göz farını göz kapağınızın tamamına uygulayın. Göz kapağınızın uç kısımlarından başlayıp gözünüzün katlanma kısmına kadar mavi far sürün. Kaş altlarınıza beyaz renk uygulayıp,göz pınarınıza yakın bölgeye uçuk bir mor sürün. Son olarak alt ve üst kirpik diplerinize yoğun mavi sürün. İşte bu kadar ... :)

Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz bizimle paylaşın. :)



4 yorum:

  1. Aslında renkler çok hoş. Tam yazlık. Ama ben böyle göze çarpan renkler kullanmayı sevmiyorum hiçbir makyajımda. Daha sade, daha doğal bence her zaman daha güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. Yapanlari gorunce begeniyorum ama bende sadelikten yanayim . :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de diğer yorumlardaki kişilerle aynı düşüncedeyim. Güzel görünüyorlar ancak ben daha doğal renkleri tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.