Perşembe, Nisan 17

Etkileyici Bir Göz Makyajı Resimli Anlatım

gece göz makyajı

Bir akşam yemeğine,davete ya da bir partiye giderken yapabileceğiniz şık bir göz makyajı arıyorsanız doğru adrestesiniz. Oldukça pratik ve kolay bir makyaj olmasına rağmen son derece göz alıcı bir makyaj. İhtiyacınız olan tek şey pembe tonlarında far paleti,eyeliner ve takma kirpik.
İlk olarak gözünüze baz olarak kırık beyaz bir far uygulayın.
Daha sonra gözünüzün orta kısmına açık pembe bir far sürün.
 Lila renk farı göz kapağınızın katlanma yerinden uç kısıma kadar sürün ve aynı yere koyu mor bir far ile hafif vurgulama yapın.
Karıştırma fırçanız ile renkleri hafifçe karıştırın.
 Göz kapağınızın alt kısmına mor far ile ya da mor göz kalemi ile ince bir çizgi çekip kuyruğunu yukarıya uzatın.
Son olarak kuyruklu bir eyeliner çekip takma kirpiklerinizi takarak makyajınızı bitirin.


göz makyajı resimli anlatım1




4 yorum:

  1. blogunuzu sevdim takipteyim, bana da beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, bende sizi severek takip ediyorum . :)

      Sil
  2. Voav muhteşem bir göz makyajı söyleyecek söz bulamadım :) çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende cok beğenerek paylaştım. :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.