Çarşamba, Nisan 16

Barbie Makyajı Resimli Anlatım

                        barbie makyajı

  Küçüklüğümüzün güzellik ikonu olan barbie bebekler...
Geçenlerde odamı düzenlerken annemin atmaya kıyamadığı barbie bebeklerimi buldum. Ben pek sevmediğimden onlarla oynamayı gelen hediyeleri koleksiyon diye kutularıyla saklıyordum.Pek fazla oynamazdım ama elime aldığımda hep yüzlerini incelerdim.Ve şimdi anladım ki hala elime aldığımda makyajlarını inceliyorum. Biraz abartılı ama çok hoş bir makyajları var. Saçları,kocaman gözleri ,uzun kirpikleri ve güzel makyajlarıyla eminim hepinizi büyülemiştir.

 Büyüklerimiz bizi severken ''maşallah barbie bebek gibisin.'' derlerdi. Bende düşündüm ki bu makyajı kendimize uygularsak tam bir barbie bebek oluruz. :) Gece makyajı olarak kullanılabilir aslında bu makyaj. Çok tatlı ve masum gösteren bir o kadar da büyüleyici bir makyaj olduğu kesin. İşte makyajın nasıl yapıldığı...

                                 barbie makyajı resimli anlatım

 Makyajı yapmak asında çok kolay. Resimdeki gibi alt kısma kirpik diplerinize kadar baz olarak beyaz bir far uygulayın.
 Kahve-kızıl tonlarda farı göz kapağınızın katlanma yerine uygulayın ve resimdeki gibi göz bitimine çizgi çekin.
 Çizginin üzerine gelecek şekilde kuyruklu bir eyeliner çekip kuyruk kısmını hafifçe dağıtın.
 Takma kirpik takabilirsiniz ya da kirpikleriniz uzunsa sadece rimel uygulayabilirsiniz.
 Gözünüzün daha büyük görünmesi için iç kısmına beyaz kalem sürün.   Eyeliner ile göz kapağınızın altına çok ince bir çizgi çekip yukarı doğru biraz uzatın.
 Son olarak alt kirpiklerinize de rimel uygulayın.

 Makyajınız hazır durumda. İsterseniz kendinize bir barbie modeli seçip makyajınız deneyebilirsiniz. :)



barbie makyajı1

barbie makyajı

barbie makyajı4
  • Sizler bu konuda neler düşünüyorsunuz bizimle paylaşın. :)

                               




6 yorum:

  1. hic barbie bebek duskunu degildim ama pembe ruj, hafif allik ve gozler on planda cok masum ve cekici gorunuyor dedigin gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle makyajina kimse ilgisiz kalamiyor. :)

      Sil
  2. Güzel anlatmışsın :) ama benim aklıma takılan birşey var o göz bitimi denilen yer yani göz çukuruna çizgiekince çok abartı durmaz mı Yada o çizgiyi fırçayla dağıtmamız mı gerekir acaba ? Sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , gözün kenarina kuyruk cekiyorsunuz ondan bahsediyorsaniz abarti degil bence, katlanan kisimdan bahsediyorsaniz renkleri hafif birbirine karistiriyorsunuz evet. :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim aydınlatıcı bilginiz için en kısa zamanda deneyeceğim :)

      Sil
    3. Rica ederim umarim bizimle paylasirsiniz denemenizi :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.