Pazartesi, Mart 24

Rimmel Stay Matte Fondöten İncelemesi

                            Rimmel Stay Matte Fondöten

 Uzun zamandır mat fondöten denemek istediğimden geçen gün Rimmel stay matte 
(fiyat:12tl)fondöten aldım. İnşallah pişman olmam diye diye almıştım. Şuan için gayet memnunum .

Kapatıcılığını çok beğendim,kıvamı ise oldukça koyu. Tek sorun ben açık tenli olduğumdan en açık rengini(100 ıvory) aldım fakat bu rengi 
bile koyu sayılır. Rimmel Stay Matte Fondöten kıvamı

 Ama öyle çok rahatsız etmedi . Bir süre sonra cildime oturdu ve çok doğal durdu . Sürerken çok güzel kadifemsi bir his oluyor . En önemlisi de uzun süre cildinizde kalıyor.


Rimmel Stay Matte Fondöten rengiRimmel Stay Matte Fondöten rengi

Rimmel Stay Matte Fondöten ivory

  • Sizde bu fondöteni kullandıysanız düşüncelerinizi bizimle paylaşmayı unutmayın. :)

                         

                                 

2 yorum:

  1. Merhaba tatlım.
    Bende denemeyu dusunuyorum ama yapısı bana biraz agirmis gibi geldi? Ne diyosun. Birde fircayla uygulamasi biraz guc gibi geldi bana

    YanıtlaSil
  2. Kivami kati ama canim fircayla uyguluyorum ben hic sorun olmuyor kadifemsi bir yapisi oluyor surunce, begeniyorum ben . :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.