Pazar, Mart 23

Fare İmlecinizi Süsleyin

fare imleci resimleri
Uzun zamandır yapmayı çok istediğim bir şeydi fare imlecimin böyle süslü olması. Nasıl yapacağımı bilemiyordum tesadüfen internette denk geldim ve hemen kendime bir tane yaptım. :)
Bazı sitelerde görüyordum böyle süslü imleçler ve o kadar hoşuma gidiyordu ki sırf fareyle oynamak için dakikalarca sitede kalıyordum. :) Ben kendime çok tatlı bir kurdele yaptım . Bir çok seçenek var sizde oradan kendinize beğenebilirsiniz bir tane.
 İşte merak edenler için yapılışı...

İlk olarak


  • Daha sonra beğendiğiniz resme tıkladığınızda resmin altında çıkan kodu kopyalayın.

fare imleci değiştirme


  • Blogger kontrol paneline gelip yerleşimi açın.

fare imleci değiştirme12


  • Html/java script yazan yere tıklayın ve kodu oraya yapıştırıp kaydedin.
fare imleci değiştirme

fare imleci değiştirme123

Yapacağınız işlemler bu kadar ve oldukça basit bir işlem. Aklınıza takılan bir şey olursa yorum atın yardımcı olurum. :)





10 yorum:

  1. harika hemen yapıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ayy uzun zamandır istediğim bir şeydi. :)
    Yapacağım hemen çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel sevindim canim kolay gelsin . :)

    YanıtlaSil
  4. Beceremedim galiba. :( Kopyalıyorum kaydet diyorum olmuyor. :(

    YanıtlaSil
  5. Canim resmin altinda iki kod var usttekini kopyaliyorsun degil mi ?

    YanıtlaSil
  6. Evet canım üsttekini kopyaladım ama kaydete tıklamıyor. :/

    YanıtlaSil
  7. Blogger mı kaydetmiyor ? Hic bilmiyorum ki neden oyle oluyor :(

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.