Perşembe, Mart 27

Keli Görünen Ürünlerim (Bitenler)

                       bitirdiğim ürünler

 Evet bugün kelini gördüğüm, ışık hızında ya da kaplumbağa hızında bitirdiğim ürünleri yazacağım. Pek fazla ürün bitirebildiğim söylenemez ama bitirmişim işte bir kaç tane. Ürün alırken çok seçici oluyorum. Ürünler hakkında yapılan yorumları çok fazla okuyorum . Gerçekten çok yol gösterici oluyorlar. Umarım benim bu yazımda size yardımcı olur.

 Ürünlerde en çok dikkat ettiğimse kokusudur. Çok ağır kokulardan hiç hoşlanmıyorum . Böyle çok ferah nasıl anlatsam temizlik kokan şeylere bayılıyorum.
  Gelelim ürünlere...

                                           Oriflame sivilce jeli

  İlk olarak her zaman her yerde tavsiye ettiğim 'Oriflame spot treatment gel deep action' 8 saat içinde etkisini gösteren sivilce lekelerini yok eden jelden başlamak istedim.Bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum dibinde çok az kaldı kullanmaya kıyamıyorum, özel bir zaman için saklıyorum. :) Karma bir cilt tipine sahip olduğumdan yanaklarımın yan kısmında, kulaklarıma yakın bölgede sivilcelerim vardı ve ben onların uçlarını sürekli olarak soyduğum için bir türlü iyileşemedi ve iz kaldı.Kaç ay uğraşmama rağmen hiç bir şekilde geçmemişti o izler ta ki bu ürünü deneyene kadar. Şuan hiç bir eser kalmadı o izlerden gerçekten işe yarayan bir ürün. Oriflame kataloğunda bir kaç aydır yok bu ürün ama aynı özellikte minicik bir ürün koyuyorlar bunun yerine.Onu hiç denemediğim için nasıl bilmiyorum.Bunu ben 9-10 tl'ye aldım galiba.


                            Color Me ruj

Color Me ruj bim'de bulduğum bir ruj. Şeftali tonunda bir rengi var. Rengine bayıldım ve sürekli olarak yanımda gezdirdiğim bir ruj oldu. Kalitesiz bir rujdur diye beklerken öyle olmadı. Kremsi,hafif simli bir yapısı var ve çok güzel duruyor. İlgimi çekense kabının farklı olması.Numarasının yazdığı yere basınca ruj dışarı çıkıyor ve geri basınca kapanıyor.Bazen çantamda rujlar kendi kendine dönüp yukarı çıkıyor kapağını mahvediyor ve ucu kırılıyor. Ama bu ruj kapağın içinde kaldığından öyle bir sorun olmuyor.Tekrar görürsem almayı düşünüyorum bir kaç tane. :)














                                  Oriflame tender care balm kiraz

'Oriflame tender care balm' ailecek bayıla bayıla kullandığımız mucize kremimiz. :) Benim kullandığım kiraz aromalı ve kokusu inanılmaz güzel.İçinde bal mumu, e vitamini ve çeşitli yağlar olduğundan çok iyi bakım yapıyor. Ben dirsek kuruluğu için kullandım ve çok faydasını gördüm.Aynı zamanda dudakta çıkan uçuk için,vücudunuzda küçük çaplı bir yanık olduysa onun için bile iyi geldiğine şahit oldum.Herkese ısrarla tavsiye edebileceğim bir ürün,mutlaka denemelisiniz. :) Nisan kataloğunda fiyatı;8tl


Lancome Paris Le Rouge Absolu ruj1Lancome Paris Le Rouge Absolu ruj

Lancome Paris Le Rouge Absolu; Bu ruj benim en sevdiğim rujumdu ve gördüğünüz gibi dibine kadar tırtıkladım inatla bırakmıyorum . :) Rengi resimde tam çıkmadı ama çok doğal duran kırmızı bir tonu var. Yapısı ve dayanıklılığı çok iyi.Her zaman kullanabileceğiniz bir ruj.
Lancome Paris Le Rouge Absolu

                              Alıx Avıen oje

Alıx Avıen oje; evde yüzlerce oje olmasına rağmen sürekli olarak kullandığım tek ojem.Rengi çok güzel, tırnağınıza çok doğal bir pembelik katıyor ve çoğu kişi tırnağımda oje olduğunu bile anlamıyor. Çok şahane bir oje ve oldukça dayanıklı.Numarası 208,sade renklerden hoşlananlar için iyi bir seçim olacaktır.


alıx avıen oje

                                 alıx avıen

ipana 3 boyutlu beyazlık

İpana 3 boyutlu beyazlık, normalde dişlerimi beyazlatmak için colgate optik beyaz kullanıyorum ama onu kullanınca pek bir temizlik hissi alamıyorum. İpana kullandıktan sonra uzun süre bir ferahlık oluyor ve her bakımdan dişlerimin temizlendiğini hissediyorum. Bir de colgate bana daha ağır yapılı bir diş macunu gibi geldi sürekli kullanınca diş uçlarının rengi açılıyor,diş minesi inceliyor yani.Siz de dikkat etmişsinizdir eminim ama vazgeçemedim arada kullanıyorum. :)


                                        sparkle in paris

Oriflame sparkle in paris parfüm, çok hafif güzel bir kokusu var bu parfümün. Özellikle benim gibi kokuya çok duyarlı olanlar ve alerjisi olanlar için rahatsız etmeyen, hafif yapılı bir koku. Zaten beyaz ve pembemsi renklerde olan parfümler genelde hafif oluyorlar.Kalıcılığına gelirsek 3-4 saat kadar kalıyor üzerinizde. Ağır kokulardan hoşlanmayanlar için tavsiye edebileceğim parfümlerden biri. :)

  • Evet, benim keli görünen ürünlerim bu kadar.Sizinde aralarında kullandığınız ürünler varsa yorumlarınızı aşağıya beklerim . :)
                                              
                                         





6 yorum:

  1. Ne güzel bitirmişsin rujlarıı! Ben hiç ruj bitiremedim daha! :o
    Oriflame lip balmıda çok merak ediyoruum. :)

    YanıtlaSil
  2. Rujlari sevince böyle oluyor :) Denemeni kesinlikle tavsiye ederim canim :)

    YanıtlaSil
  3. keli görünen ... :D çok hoşsun. Bu arada tek tek fotolaman da iyi olmuş, genelde bitenler için toplu foto yapıyorlar pek anlaşılmıyo hangisi hangisi ... bana da beklerim :D

    YanıtlaSil
  4. Cok tesekkur ederim :) Evet bende goruyorum arada toplu koyanlari , seve seve gelirim sana da :)

    YanıtlaSil
  5. ruj bitirmişsin tebriklerrr :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.