Salı, Kasım 4

The Foot Factory Ayak Banyosu İncelemem

                                     The Foot Factory Ayak Banyosu

 Gün içinde çok fazla yürüdüğümden ayaklarımda hep bir yorgunluk oluyor. Ayaklarım çok çabuk kuruyor ve topuklarım sertleşiyor.Bu yüzden düzenli olarak yıkıyorum ve ardından kremliyorum ayaklarımı.  Foot Factory ayak jelini almamın sebebi uzun zamandır ilgimi çekiyor olması.Dış görünüşü ve rengi çok tatlı gördüğünüz gibi. :)

                                      The Foot Factory Ayak Banyosu

  Bu yüzden Gratis'in geçenlerde yaptığı indirimden hemen bir tane aldım. O gün çok yorgun olduğumdan beni kendine çekti açıkçası.Nane aromalı olduğundan ayaklarımı rahatlatacağına emindim.Eve gelir gelmez denedim ve çok beğendim.İndirimin son günü koşarak bir tane daha alıp,yedekledim hemen. :)
 The Foot Factory'nin ayak losyonu,peelingi ve jeli olmak üzere 3 ürünü Grtis'te mevcut. Ben jel olan, ayak banyosu ürününü seçtim.

Özellikleri
-Günlük ayak temizleyicisi
-Rahatlatıcı ayak spası
-Nane aroması sayesinde ayaklarınızı rahatlatır.

Kullanımı

  • Bir kova ılık suyun içine bir miktar dökün.
  • Elinizle biraz suyu köpürtebilirsiniz.
  • Ayaklarınızı içine sokun ve rahatlayana kadar bekletin.
 İkinci seçenek;
  • Duş ve banyo sonrası ayaklarınıza masaj yaparak uygulayın ve iyice durulayın.
                        The Foot Factory Ayak Banyosu

Gözlemlerim
-The Foot Factory naneli ayak banyosu bence başarılı bir ürün.
-Ayaktaki yorgunluğu sıcak suyun verdiği rahatlama etkisiyle alıyor.
-En başta, naneli olduğundan dolayı ayağımda fazla bir serinleme olacağını düşünmüştüm ancak öyle bir serinlik olmadı.
-Yaklaşık 15 dakika kadar ayaklarımı suda beklettim. Çıkardığımda daha önce hiçbir kremde görmediğim etkileri gördüm.
 Ayaklarım inanılmaz derecede yumuşak ve pürüzsüz oldu. Ayağınıza dokunmaktan kendinizi alamayacağınız bir pürüzsüzlük ,güzellik oluyor.Bu yüzden gidip yedeğini aldım.
-Etkisini 2. günün sonuna kadar hissettim. Tabi pürüzsüzlük o kadar kalmadı ama yumuşaklığı kalıcıydı.
-2.gün çok dolaşmama rağmen eve geldiğimde ayağımda bir sertleşme,kuruma olmamıştı.
-Kokusu keskin bir nane gibi değil daha tatlı bir koku.İlk kokladığınızda pek alamasanız da o kokuyu,sıcak suyla karışınca güzel bir koku ortaya çıkıyor.

Deneyenler varsa sonuçlarını yorum olarak yazabilirler. :)
**Yazılarımı beğendiyseniz beni takip etmeyi  ve bu adresten ücretsiz olarak oy vermeyi unutmayınız. :)**
                                          

6 yorum:

  1. Bu ürünü merak ediyordum :) Teşekkürler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ettiğim güzel bir ürün oldu canım :)

      Sil
  2. merhaba bende peelingini alarak çok çok memnun kaldığımı söylemeliyim :) hele o ambalajı nasıl tatlıdır sırf onun için aldım indirimden ama beklediğimden daha iyi sonuç verdi ayaklarımız yumuşacık olsun ♥
    sevgiyle kal ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum deneyimini bizimle paylaştigin için, bende görüntüsüne bayılıp aldim. :)

      Sil
  3. Bende de bu markanın ayak peelingi var kokusu gerçekten çok güzell ve yumuşatıyor ayakları :) Açıkçası alırken pek memnun kalacağımı düşünmemiştim bu yüzden daha etkili olur diye peelingini almıştım. Ama yorumlarından sonra bu ürünü de deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ayaklarimi yumusacik yapiyor ve hoş bir pürüzsüzlük oluyor.Bu ürünede bir şans vermelisin bence. :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.