Çarşamba, Nisan 9

Süslü ve Şık Tırnaklar

                                  Tırnak süslemesi yapmak

 Değişik değişik oje sürmeyi sevenler,sürekli yeni modeller deneyenler bu yazım tam da sizler için. :)
 Son zamanlarda tırnak süsleme,alışılmışın dışına çıkıp çeşitli desenler yapmak çok moda. Tırnak süslemek için özel olarak tasarlanmış fırçalar,kalemler,stickerler mevcut.Bazıları biraz uğraştırıyor ama ortaya hep güzel sonuçlar çıkıyor.


 Sizde bugün pratik bir süsleme yapmak isterseniz işte malzemeler;

  • İstediğiniz renkte bir oje
  • İstediğiniz renkte bir sim

    Yapımı oldukça kolay oluyor. Ben simi çok önceden kırtasiyeden almıştım öylece duruyordu çekmecemde ve bugün onunla tırnak süslemeye karar verdim. Pek güzel yapamadım ben, simler biraz büyük geldi bana siz daha ince simler tercih edin bence.
      İlk önce iki kat oje sürün. Ojenin 2. katı kurumadan üzerine simleri serpiştirin.İsterseniz sadece ucuna isterseniz bütün tırnağınıza dökebilirsiniz. Simlerin fazlalığını elinizi ters çevirip dökün ve iyice yapışmaları için kalan simlerin üzerine hafifçe bastırın. Kuruyunca dökülme olmuyor simlerde ve aseton ile rahatlıkla çıkıyor. :)

    Süslü ve Şık Tırnaklar1

     Kullandığım ojeler ;

    Süslü ve Şık Tırnaklar

    Süslü ve Şık Tırnaklar4

En beğendiğim bu oldu. :) 

Süslü ve Şık Tırnaklar9

Süslü ve Şık Tırnaklar85

Süslü ve Şık Tırnaklar89

Siz bu konuda neler düşünüyorsunuz bizimle paylaşmayı unutmayın . :)

                                          

3 yorum:

  1. Yaaa sondakine bittim resmeeen

    YanıtlaSil
  2. bir türlü yapamıyorum şu nail art'ı:)))) çok da beğeniyorum bazı çeşitlerini ama istediğim tarzı oluşturamadım. Şu metal, pırıltılı uçları bir deneyim çok hoşlar:)

    YanıtlaSil
  3. Bende en bastaki siyahi cok begendim . :)

    Aslinda sekil yapmak icin aletleri var onlarla bir dene istersen :)

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.