Salı, Mart 18

Kusursuz Bir Yüz İçin Kontürleme

kontürleme resimli anlatım123

 Kendimde bir kaç kere denediğim ama bir türlü tam olarak beceremediğim kontürlemeyi anlatacağım bugün sizlere. Kontürleme ile elmacık kemiklerinizi ortaya çıkarabilir,burnunuzu küçültebilir veya kusurlarınızı arka plana atabilirsiniz.:)
Şu sıralar kontürlemeyle ilgili etrafta pek çok resim görmüşsünüzdür.Çirkin halden nasıl güzel bir hale geçtiklerini gösteren resimler. Eminim sizlerde etkilenmişsinizdir ve nasıl büyük bir değişim olduğunu görmüşsünüzdür. :)
 Aslında kontürleme biz bayanların kullandığı bir çeşit hiledir. Tonlamalar yaparak yüz hatlarımızı ortaya çıkarıyoruz. Daha çökük göstermek istediğiniz yerlere koyu renk,daha çıkık durmasını istediğiniz yerlere ise açık renk uygulamalısınız.


  • Koyu renk için teninizden 2-3 ton daha koyu renkte bir renkli nemlendirici,pudra,allık veya fondöten kullanabilirsiniz. 
  • İlk olarak fondöteninizi uyguladıktan sonra kontürleme işlemine başlayabilirsiniz. Daha sonra iyi bir karıştırma fırçası ile renkleri birbirine karıştırın.

kontürleme resimli anlatım45


kontürleme resimli anlatım

kontürleme resimli anlatım123

kontürleme resimli anlatım1yüz tipine göre kontürleme
İki üç kere denedim ama pek beceremedim benim ki daha çok buna benziyor galiba . :)


Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz ,hangi ürünleri kullanıyorsunuz bizimle paylaşın lütfen. :)


3 yorum:

  1. çok harika görünüyor sonuçlar ama ben de pek başaramayanlardanım kontürleme işini:)))

    YanıtlaSil
  2. Haha sonuna çok güldüm :) Güzel bir yazı olmuş canım :)

    YanıtlaSil
  3. Biraz pratik yapmak gerekiyor galiba melislicious :)
    Vanilyalı Dünyam guzel yorumun icin tesekkur ederim canim )

    YanıtlaSil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.