Pazar, Eylül 7

Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri


 Ünlülerin nerede,ne zaman ve ne giydiklerini çoğumuz yakından takip ediyoruz. Sürekli değişik tarzlar, yeni modellerle karşımıza çıkıyorlar. Özellikle davetlerde harika elbise modelleriyle göz doldurmayı ihmal etmiyorlar. Tabi göz doldurmayı biraz fazla ciddiye alıp dekoltenin veya takıların dozunu kaçıranlar olmuyor değil. Davetlerde uzun, derin yırtmaçlı elbise modellerini tercih eden ünlüler oldukça fazla. Bunun yanında parıl parıl parlayan, oldukça kabarık ve peri masalını andıran elbise modellerini de tercih edenler var. Siyahın asaleti, beyazın şıklığı, kırmızının asilliği derken birbirinden çarpıcı modeller gördüm ve hemen sizlerle paylaşmak istiyorum. :)

İlk olarak sade ama bir o kadar da şık elbise modellerinden başlamak istiyorum. :)
                                        

Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri


 Balık modeli elbiseler en çok tercih edilenler arasında. Balık modeli benimde çok beğendiğim bir model ancak göbeği yada yanlarından löp löp etleri sarkanlar giymesin rica ediyorum. :) 

Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri

 İşte böyle zorla güzellik olmuyor.Kilon varsa saklamasını bileceksin değil mi ama. Bir de sarı gibi parlak bir renkle ben buradayım diye bağırmak olmaz. :)
                                       
Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri

 Biraz da kuyruklu elbise modellerine göz atalım. Tabi her şeyde olduğu gibi kuyruğunda abartısız olanı makbul. Rahatlık açısından da orta uzunlukta bir kuyruk idealdir ama yok ben şıklığımdan ödün vermem isterse dikenli olsun yinede giyerim diyorsanız orası ayrı. :)


Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri

 Ben girdiğim her ortamda yıldız gibi parlamak isterim diyenlerdenseniz bu elbise modelleri ilginizi çekebilir.

Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri

Ve şimdi de kabarık elbise modelleri ... Bunlar tam prenses işi. :)
Ünlülerin Uzun Elbise Modelleri


  • Umarım seçtiğim elbise modellerini beğenmişsinizdir. Daha fazlasını görmek istiyorsanız pinterest adresime beklerim. :)

                             

2 yorum:

  1. Balik modelleri gercekten göbegi olan giymesin katiliyorum sana güzel bir pos olmus canim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, görüntü kirliliği oluyor resmen . :)

      Sil

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.