Pazartesi, Ekim 7

Okul İçin 4 Pratik Saç Modeli Resimli Anlatım

Saç modeli resimli anlatım6520
Okula her gün aynı saç modeliyle gitmek istemeyenler,her sabah aynanın karşısında saçımı nasıl yapsam diye düşünenler bu saç modellerine bir göz atmalısınız. :)

Paylaştığım saç modellerinin yapılışı oldukça pratik. Okula gitmeden bir gün önce nasıl yapılığını deneyip isterseniz de biraz değiştirerek kendi saçınıza uygulayabilirsiniz. Çok abartıya kaçmayan rahatlıkla kullanabileceğiniz bu dört model saçlarınızda çok şık duracaktır. Umarım beğenirsiniz şimdiden kolay gelsin. :)


Saç modeli resimli anlatım
                                                       Saç modeli resimli anlatım33
                              Saç modeli resimli anlatım231





0 yorum:

Yorum Gönder

LİNK İÇEREN YORUMLAR YAYINLANMAYACAKTIR.